وب سایت یکی از موارد مهمی است که شرکت شما را نشان می دهد. ممکن است یکی از اولین جاهایی باشد که مشتری یا سایر مشاغل محصول یا خدمات شما را می شناسند.
داشتن وب سایت مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال، وب سایت در هر زمان و مکانی برای مشتریان قابل دسترسی است. در ساعات غیر اداری مشتریان می توانند محصولات یا خدمات شما را مشاهده کنند، قیمت ها را بررسی کنند یا با برند شما آشنا شوند.
این منجر می شود که مشتریان تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در یک مکان بدون هیچ گونه تعامل دیگری که از طرف کسب و کار شما لازم است به دست آورند. داشتن یک وب سایت بهینه شده باعث صرفه جویی در زمان برای کسب و کار شما می شود و منجر به تجربه بهتر مشتری می شود.
برخی از شرکت ها خودشان وب سایت ها را توسعه می دهند، اما توصیه ما استفاده از آژانس توسعه وب است. این باعث صرفه جویی در زمان، عوارض و سایر تلاش ها برای سرمایه گذاری در توسعه طرح کسب و کارتان می شود .
همه ما می دانیم که داشتن یک وب سایت متعادل ضروری است. با این حال، وب سایت باید دائماً به روز شود تا شرکت شما را به بهترین شکل نشان دهد.
بنابراین، بازخوانی وب سایت چیست و چه شاخص هایی وجود دارد که نشان می دهد زمان به روز رسانی وب سایت شما فرا رسیده است؟
به روز رسانی وب سایت نسبتاً شبیه به ارتقاء آپارتمان شما یا فقط یک اتاق در آن است. شما دوباره شروع به ساختن خانه خود نمی کنید. با این حال، شاید ذائقه زیبایی شناختی شما تغییر کرده است و مانند گذشته شما را نشان نمی دهد.
همین امر ممکن است برای وب سایت شما اتفاق بیفتد. ممکن است اهداف، محصولات یا خدمات شرکت شما مانند ابتدای شروع کار شما نبوده باشد.
همه وب سایت ها یکسان نیستند. برخی از آنها باید بیشتر از بقیه به روز شوند. این به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند هدف کسب و کار شما، تعداد محصولات و خدماتی که ارائه می دهد.
لازم است به خاطر داشته باشید که به روز رسانی وب سایت شما به معنای طراحی مجدد آن نیست. در مقایسه با طراحی مجدد، فرآیند بسیار سادهتری است. طراحی مجدد وب سایت ممکن است کمی طول بکشد و به تغییرات پیچیده تری اشاره دارد. در جایی که به روز رسانی وب سایت ممکن است به معنای تغییر فونت یا به روز رسانی محتوا باشد.
ممکن است تعجب کنید که چه زمانی زمان مناسب برای به روز رسانی وب سایت شما است. توصیه می شود هر سال وب سایت خود را بازیابی کنید. با این حال، چند شاخص ممکن است به شما کمک کند تا دیر یا زود زمان مناسبی را برای به روز رسانی وب سایت خود انتخاب کنید.
شاخص های کلیدی برای به روز رسانی وب سایت در اسرع وقت:
نرخ پرش شما بالاتر از حد متوسط است. این یکی از بهترین شاخص هایی است که نشان می دهد وب سایت شما ممکن است برند شما را به بهترین شکل نشان ندهد. فرض کنید مشتریان روی تبلیغات شما کلیک می کنند اما وب سایت شما را ترک می کنند. ممکن است تجربه کاربری ضعیفی را نشان دهد. وبسایتهای مختلفی وجود دارد که به شما کمک میکنند تا حوزههای خاصی را برای بهبود تجربه کاربری شناسایی کنید.
شما مانند گذشته تبدیل زیادی دریافت نمی کنید. این نشانگر مشکل است. می تواند منجر به چند مشکل مختلف شود، اما وب سایت شما ممکن است یکی از آنها باشد.
وب سایت شما در مقایسه با وب سایت رقبا کسل کننده به نظر می رسد. همیشه بهترین روش پیگیری رقبا و ایجاد تغییرات مرتبط با بازار فعلی است.
ارتباط شما بی اثر است. از این رو وب سایت یکی از ابزارهای اصلی برای معرفی کسب و کار شما به مشتریان است. رسانه های اجتماعی عالی هستند، اما همیشه به وب سایت منتهی می شوند. اگر وب سایت شما با استراتژی رسانه های اجتماعی شما به روز نیست، "هوستون، ما مشکل داریم".
محصولات یا خدمات شما در وب سایت با مواردی که ارائه می دهید مطابقت ندارد و انتخاب محصول به روز نمی شود. راه اندازی یک فروشگاه در وب سایت شما بسیار حیاتی تر است. به روز رسانی سهام خود در وب سایت بسیار مهم است.
اگر متوجه این یا علائم دیگر شدید، شاید وقت آن رسیده است که وب سایت خود را به روز کنید. چند راه آسان برای به روز رسانی وب سایت خود بدون نیاز به سرمایه گذاری مقدار زیادی بودجه وجود دارد:
اگر خدمات یا محصولات خود را در وب سایت مطابقت ندارند، به روز کنید.
تصاویر محصولات، خدمات یا تیم خود را به روز کنید.
فونت جدیدی را انتخاب کنید تا ظاهری تازه به وبسایت خود ببخشید یا بخشهای صفحه را مرتب کنید.
رنگهای وبسایت خود را تغییر دهید تا ظاهر تازهای به ارمغان بیاورید.
به روز رسانی صفحات فرود، پیمایش آنها را آسان تر می کند.
اینها تنها چند کار است که می توان به سرعت انجام داد. اجرای حتی این تغییرات کوچک در وب سایت شما باعث بهبود عملکرد وب سایت شما می شود. به روز بودن محصولات و خدمات ممکن است فروش شما را افزایش دهد.
همچنین، مشتریان خود را از محصولات جدید موجود مطلع خواهید کرد. به روز رسانی تصاویر در وب سایت شما همیشه ایده خوبی است. دیدن اینکه چه کسی پشت کار یک شرکت خارق العاده است، همیشه خوب است.
در نهایت، تغییر یا افزودن فونتها و رنگهای جدید به صفحات فرود میتواند تأثیر مثبتی بر مشتریان شما بگذارد. ظاهر جدید ممکن است جذابتر باشد، برای مشتری راحتتر حرکت کند و سفر کاربر را بهبود بخشد. با این حال، بهتر است در صورت شک با یک آژانس توسعه وب مشورت کنید.