آیا از تلاش های خود برای جمع آوری بازخوردهای نامشخص و غیرقابل اجرا وب سایت از همه بازدیدکنندگان خود غرق شده اید؟
همه ما می دانیم که یک حلقه بازخورد بد با مشتریان می تواند بر رابطه تأثیر بگذارد و خلاقیت را مختل کند.
دریافت بازخورد عملی در زمان مناسب از مشتریان کار آسانی نیست. خبر خوب این است که ابزارهایی وجود دارند که جمع آوری و پیگیری بازخوردها و اشکالات وب سایت را آسان می کنند.
ابزار بازخورد وب سایت چیست؟
دقیقاً همانطور که از نامش پیداست است. به بیان ساده، این ابزاری است که به شما کمک می کند بازخورد وب را جمع آوری و مدیریت کنید و به راحتی تمام ارتباطات را ردیابی کنید.
این ابزارها جایگزین بسیاری از صفحات گسترده، ایمیل ها، تماس های تلفنی و جلساتی می شوند که به طور سنتی برای جمع آوری و مدیریت بازخورد استفاده می شوند. این منجر به مدیریت بازخورد بهتر، کارایی بالاتر و همچنین رضایت مشتریان و اعضای تیم در داخل می شود.
ابزارهای بازخورد وب سایت مانند BugHerd به شما کمک می کند تا اشکالات وب سایت را ردیابی کنید و بازخورد مشتریان و تیم های داخلی خود را در یک مکان جمع آوری کنید. این نه تنها تمام ارتباطات را یکپارچه می کند، بلکه متا داده (مرورگر، سیستم عامل، URL دقیق و حتی وضوح صفحه نمایش) را که برای رفع اشکالات نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. همچنین میتوانید تاریخهای سررسید را تغییر دهید، شدت آن را تنظیم کنید، اشکالی را تعیین کنید، اشکالات را با استفاده از برچسبها دستهبندی کنید، نظرات اضافه کنید یا فایلهای اضافی را به بازخورد و گزارشهای اشکال خود پیوست کنید .
چرا به ابزار بازخورد وب سایت نیاز دارید؟
چه در حال راه اندازی یا طراحی مجدد یک وب سایت باشید، فرآیند جمع آوری، مدیریت و انجام بازخورد استرس زا است! حتی برای باتجربه ترین تیم های توسعه وب یا بازاریابان دیجیتال.
وب سایت ها پیچیده هستند. چیزهای زیادی وجود دارد که به راحتی می توان آنها را نادیده گرفت و به مرور زمان طاقت فرسا می شود، مانند گذر از جلسات و تماس های تلفنی بی شمار تیم و به خاطر سپردن تمام نکات مهم برای مستندسازی!
و البته، تعدادی از چیزها ممکن است اشتباه پیش بروند، مثلاً اگر فراموش کردید وب سایت را روی وضوح صفحه نمایش و مرورگرهای مختلف آزمایش کنید، چه می شود اگر پیوند در محتوای مهم گم نشود. یا بدتر اگر از دارایی بصری اشتباه استفاده کرده باشید؟
توسعه وب سایت لازم نیست خیلی سخت باشد!
برخی از مزایای استفاده از ابزار بازخورد وب سایت در طول فرآیند توسعه وب به شرح زیر است:
بازخورد متنی و عملی
گاهی اوقات اضافه کردن زمینه به بازخورد به دلیل شکاف درک بین فناوران و غیرتکنولوژیک ها دشوار است. با یک ابزار بازخورد وب سایت، می توانید این شکاف را با ارائه زمینه و ابرداده مورد نیاز برای رفع اشکالات به توسعه دهندگان بپوشانید.
ردیابی زمان کمتر
گم شدن در وب چندین سند و گم شدن مسیر آسان است. این ابزارها به شما این امکان را می دهند که زمان کمتری را صرف مدیریت و رفع اشکالات کنید.
بازخورد را متمرکز می کند
برخی از ابزارهای بازخورد مانند BugHerd دارای یک صفحه کار هستند که مدیریت و تخصیص بازخورد را آسان می کند. تمام بازخوردهای وب مستقیماً به یک مکان ارسال می شود، بنابراین می توانید آن را تریاژ کنید، وظایف را تعیین کنید و با تیم و مشتریان خود همکاری کنید.
همکاری قوی
با استفاده از ابزار بازخورد، راحت تر می توان دید که روی چه چیزی کار می شود، چه چیزی تکمیل شده است و چه چیزی باید به آن پرداخته شود. شما می توانید به عنوان یک تیم همکاری کنید و همه را در یک صفحه (وب) بیاورید.
ارتباطات را بهبود می بخشد
با ابزارهای بازخورد وب سایت می توانید فرآیند بازخورد و وظایف در حال انجام خود را برای مشتریان خود شفاف کنید. شفافیت ارتباط بین شما و مشتریانتان را بهبود می بخشد و در نتیجه اعتماد متقابل بیشتری ایجاد می کند.
باعث صرفه جویی در زمان می شود
همیشه چیزهایی هستند که نیاز به توجه شما دارند و اگر مستند نباشند ممکن است تمرکز شما را از بین ببرند. یک ابزار بازخورد را بگنجانید و گردش کار خود را به راحتی مدیریت کنید و در ساعات کاری صرفه جویی کنید.
افزایش کارایی
به دلیل بهبود فرآیند بازخورد، که باعث کاهش اشتباهات و خطاها می شود، می توانید پروژه ها را با کارایی بیشتری تکمیل کنید.
نکته: اگر آماده آزمایش ابزار بازخورد وب سایت هستید، BugHerd یک آزمایش رایگان 14 روزه ارائه می دهد . امروز ثبت نام کنید و با استفاده از هر URL وب سایت یک پروژه آزمایشی ایجاد کنید. استفاده از آن آسان است و نیازی به کارت اعتباری ندارد.
برخی از موارد استفاده از ابزار بازخورد وب سایت چیست؟
چه آژانسی باشید که چندین وبسایت را برای مشتریان خود مدیریت میکند یا یک مدیر بازاریابی که به دنبال راهاندازی یک وبسایت است، ابزار بازخورد وبسایت یک ابزار ضروری است که در هر گردش کاری ادغام میشود و به کسبوکارها کمک میکند تا به اهداف خود دست یابند.
این ابزار می تواند برای اهداف زیادی استفاده شود، اما برخی از رایج ترین آنها به شرح زیر است:
آژانس ها
صنایع خلاق دستخوش تغییرات قابل توجهی شده و پیچیده تر شده اند. افزودن ابزار بازخورد وب سایت به گردش کار شما، همکاری را آسان تر می کند و مشتریان را راضی نگه می دارد.
شما می توانید بازخورد مشتری را ساده کنید و تست QA و پذیرش کاربر را سرعت بخشید.
مشتریان یا تیم های داخلی می توانند اشکالات یک پروژه وب سایت زنده را به صورت بصری یا از طریق ضبط ویدیو ثبت کنند.
این امر باعث کاهش رفت و برگشت و پیگیری های بی شمار می شود و در نتیجه بهره وری مدیران پروژه را افزایش می دهد.
و بالاتر از همه، همه را در یک صفحه (وب) نگه می دارد و همکاری را تسهیل می کند.
با استفاده از BugHerd، مشتریان میتوانند بازخورد را مستقیماً به عناصر وبسایت متصل کنند و اطلاعات متنی را برای رفع هر گونه اشکال ارائه دهند. با یک ویژگی ویدیویی جدید، مشتریان می توانند بازخورد ویدیویی را ضبط کرده و آن را در وب سایت پین کنند.
با رزرو دمو با یکی از اعضای تیم، درباره BugHerd و ویژگی ویدیوی جدید بیشتر بدانید .
متخصصان بازاریابی
به عنوان یک بازاریاب، شما هر روز با چالش های مختلفی روبرو هستید و داشتن ابزار مناسب در اختیار شما به موفقیت شما کمک می کند.
ابزارهای بازخورد وب سایت گرفتن بازخورد متنی را برای کاهش پیگیری با تیم های توسعه وب برای شما آسان می کند.
از یک مکان می توانید به راحتی پیشرفت کارها را ردیابی کنید و به شما دید و کنترل می دهد.
می توانید با جمع آوری بازخوردهای مداوم وب سایت، UX را بهبود بخشید و وب سایت را بهینه کنید.
ابزار بازخورد عمومی BugHerd به شما این امکان را می دهد که بازخوردهای مداوم از بازدیدکنندگان وب سایت خود را بدون نیاز به ورود به سیستم جمع آوری کنید.
شرکت های تجارت الکترونیک
با یک سایت تجارت الکترونیک، شما تحت فشار هستید تا به مشتری مناسب برسید و بهترین تجربه وب سایت را ارائه دهید. با استفاده از ابزارهای مناسب، می توانید تجربه مشتری (CX) خود را تا حد زیادی بهبود بخشید.
شما به راحتی می توانید بازخوردی از همکاران و فروشندگان خود در مورد محصولات و خدماتی که به صورت آنلاین می فروشید جمع آوری کنید.
با جمع آوری بازخوردهای کاربر نهایی، تجربیات مشتری را طراحی کنید و دائماً آنها را بهبود بخشید.
پیشرفت توسعه محتوا و به روز رسانی طراحی وب سایت را از یک مکان پیگیری کنید.
آموزش الکترونیکی
با ظهور بسیاری از پلتفرم ها، یادگیری آنلاین به طور فزاینده ای رقابتی می شود. با این حال، چیزی که آن را متمایز می کند، توانایی ایجاد محتوای با کیفیت است. ابزار بازخورد وب سایت به شما در انجام این کار کمک می کند.
شما به راحتی می توانید بازخورد را در صفحات خاصی در LMS خود پین و ردیابی کنید.
جمعآوری بازخورد از دانشآموزان در مورد محتوای دوره برای بهبود کیفیت و تجربه کاربری کلی کاربر آسانتر است.
نتیجه
وب سایت شما درب ورودی مجازی کسب و کار شما است. گنجاندن ابزار بازخورد وب سایت در گردش کار به شما کمک می کند تا بهترین تجربه مشتری را صرف نظر از صنعتی که در آن کار می کنید ارائه دهید.
در BugHerd، ما به کسبوکارها برای دستیابی به اهداف خود با تسهیل بازخورد وبسایت، قدرت میدهیم، بنابراین هر پروژه وبسایتی روان، سریع و سرگرمکنندهتر است.
از مزیت آزمایشی رایگان 14 روزه BugHerd استفاده کنید و یک پروژه آزمایشی ایجاد کنید تا حسی نسبت به ابزار پیدا کنید. استفاده از آن آسان است و نیازی به کارت اعتباری نیست.